TFT patch 11.10 – czym będziemy zwyciężać?

tft patch 11.10 zyra lol polska
Fot. Riot Games
- Reklama -

Na serwery TFT patch 11.10 przyniósł wiele zmian. Dzisiaj skupimy się na wzmocnieniach poszczególnych bohaterów oraz ich kompozycji.

Ostatnio poświęciliśmy chwilę dla osłabień, które pojawiły się na serwerach live. Jeśli jeszcze nie zapoznaliście się z nimi – czas to nadrobić!

Dla każdego, kto odrobił lekcje, przyszedł czas na wzmocnienia. Twórcy gry nie próżnowali, dlatego do czynienia mamy z ogromną ilością bohaterów, przedmiotów cienia oraz cech, które przez najbliższy czas będą mocniejsze.

- Reklama -

Jakie przedmioty zostały wzmocnione?

“(..)wzmacniamy rzadko używane przedmioty (przede wszystkim przedmioty cienia), co pozwoli wam wykazać się większą kreatywnością podczas ich dobierania.”

Oznacza to, że Odkupienie leczy więcej, a Naszyjnik Żelaznych Lunari zyskuje więcej pancerza i odporności na magię. Wzmocniony również został przedmiot Mroczna Jonowa Iskra, który faktycznie już w poprzedniej rotacji nie radził sobie zbyt dobrze, a jego siły były niedoceniane.

Popularni bohaterzy będą wybierani jeszcze częściej!

Wzmocnienie dla Katariny oraz Riven, mimo że niewielkie, bardzo znaczące. Obie bohaterki dostały więcej punków życia oraz dodatkową moc umiejętności. W połączeniu z odpowiednimi przedmiotami są niesamowicie potężne. Swoją popularnością cieszą się nieprzerwanie od kilku rotacji, w których miały okazję się pokazać. Znaczącym wzmocnieniem pocieszy się również Lulu, której cecha Mistyk dostała więcej odporności na magię. Okazję zabłysnąć będą mieli Kawalerzyści oraz Pogromcy Smoków!

Abominaci, w tym Nunu i Brand podobnie jak dotychczas — staną się silniejsi. Warto pamiętać, że cecha abominacji zyskuje Monstrum, którego moc umiejętności wzrosła wraz z jego punktami życia. Mamy szczerą nadzieję, że kompozycja abominacji rozwinie się, ponieważ taka mechanika kompozycji jest naprawdę ciekawa! Monstrum jest trzecią (Mechy, Kultyści) z kolei mechaniką, w której dostajemy dodatkową jednostkę.

“Naprawiono błąd Nocturne’a: od teraz Wirujące Cięcie Nocturne’a będzie go poprawnie leczyło w oparciu o zadane obrażenia zamiast w oparciu o wcześniej obliczoną wartość wynikającą z jego statystyk (powinien się teraz leczyć o dużo większą wartość, jeśli ma przedmioty i trafia wielu wrogów naraz).”

Zieloni, w których skład wchodzą jedynie trzy jednostki dostali wzmocnienie dotyczące kontroli tłumu. Dodatkowo nie będą blokować obrażeń zadawanych z umiejętności Thresha.

Przygotujcie się na masę zabawy – patch 11.10 zagościł na naszych serwerach i będzie aktualny jeszcze przez najbliższy tydzień.

- Reklama -