Przedsezon 2022 – Poznajcie nowe przedmioty!

przedsezon 2022
Fot. Riot Games
- Reklama -

Już od wczoraj możemy zobaczyć wszystkie zmiany dla przedsezonu 2022! Od wczoraj (20.10) możecie testować je na serwerze PBE!

Wczoraj opisywaliśmy dla was tylko część zmian, które pojawią się w patchu 11.23. Przed nami jeszcze długa lista nowinek, między innymi: dwa nowe Smoki oraz długa lista przedmiotów.

Walka o Smoka już nigdy nie będzie taka sama

W sezonie 11 często ilość pokonanych Smoków definiowała wygraną bądź przegraną. Z wczesnych doniesień Riotu najprawdopodobniej walki o starożytne bestie będą jeszcze bardziej zaostrzone. Wszystko wynika z silnych mechanizmów, które zdobędziemy.

- Reklama -

Smok Hextechowy

Fot. Riot Games

Jego działanie możemy przyrównać do tuneli Rek’sai, która może rozmieszczać je po całej mapie. Smok Hextechowy działa bardzo podobnie, gdyż podczas przekształcania terenu pojawią się pary hex-bram, dzięki którym gracze bardzo szybko będą mogli przemieszczać się po całej mapie. Dusza Smoka zapewni nam dodatkową umiejętność, której czas odnowienia opisano jako średni.

“dodaje spowalniający łańcuch błyskawic do ataków podstawowych i umiejętności członków drużyny.”

Smok Chemtechowy

Fot. Riot Games

Przedsezon 2022 doda nam również drugiego Smoka, tym razem Chemtechowego. Tego z kolei możemy porównać do pasywki Siona, gdyż po śmierci otrzymamy kilkusekundowe drugie życie. Po zabiciu Smoka teren umożliwi kamuflaż, którego nie ujawni Totem Wizji. Aby ujrzeć zakamuflowanego przeciwnika będziemy musieli użyć Totem Kontroli lub Rozkwit Wróżbity.

Ponownie będziemy uczyć się przedmiotów

Po znaczącej zmianie przedmiotów, gracze byli sceptycznie nastawieni do nowego systemu przedmiotów. Aktualnie składanie przedmiotów bywa monotonne i najprościej nudne. Miejmy nadzieję, że dodanie nowych znacznie ubarwi nasze rozgrywki. Oto pełna lista nowych przedmiotów, które zagoszczą przedsezon 2022:

Korona Roztrzaskanej Królowej

  • 70 pkt. mocy umiejętności
  • 250 pkt. zdrowia
  • 600 pkt. many
  • 20 pkt. przyspieszenia umiejętności
    • Zapewnia ochronę, która redukuje odnoszone obrażenia o 50%. Ochrona utrzymuje się przez 1,5 sekundy po odniesieniu obrażeń zadanych przez bohatera.
    • Podczas trwania ochrony zyskujesz 10–40 pkt. mocy umiejętności (w zależności od poziomu).
    • (Jeśli nie odniesiesz obrażeń zadanych przez innego bohatera przez 40 sek., odzyskujesz ochronę).
    • Mityczne bierne: 1% prędkości ruchu i 50 pkt. zdrowia

Zasłona Równości

  • 200 pkt. zdrowia
  • 20 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • 30 pkt. pancerza
  • 30 pkt. odporności na magię
    • Pokutowanie: Po unieruchomieniu bohaterów lub padnięciu ofiarą unieruchomienia, nakłada na cel oraz pobliskich wrogów Pokutę, zwiększając odnoszone przez nich obrażenia o 12% na 5 sek.
    • Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5 pkt. pancerza i odporności na magię.

Rękawica Mroźnego Ognia

  • 350 pkt. zdrowia
  • 25 pkt. pancerza
  • 25 pkt. odporności na magię
  • 20 pkt. przyspieszenia umiejętności
    • Pożoga: Zadanie lub odniesienie obrażeń sprawia, że zaczynasz zadawać pobliskim wrogom 12 pkt. + 1% dodatkowych obrażeń magicznych na sekundę (zwiększone o 25% przeciwko stworom i o 150% przeciwko potworom z dżungli) przez 3 sek.
    • Ośnieżenie: Ataki tworzą lodowe pole na 1,5 sek. i zadają obrażenia magiczne wszystkim wrogom na tym obszarze. Wrogowie, którzy przechodzą przez pole, są spowolnieni.
    • Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 100 pkt. zdrowia i 6% do wielkości.

Turbochemiczny Pojemnik

  • 350 pkt. zdrowia
  • 25 pkt. pancerza
  • 25 pkt. odporności na magię
  • 20 pkt. przyspieszenia umiejętności
    • Aktywne ― Superdoładowanie: Zapewnia 40% prędkości ruchu na 4 sek. przy poruszaniu się w stronę wrogów lub wrogich wież. Gdy znajdziesz się w pobliżu wroga (lub po upływie 4 sek.), wypuszczona zostanie fala uderzeniowa, która spowolni pobliskich bohaterów o 50% na 1,5 sek. (90 sek. czas odnowienia).
    • Tankowanie: Poruszanie się i zadawanie obrażeń napełnia chemiczny pojemnik. Przy 100 ładunkach następny atak podstawowy zadaje obrażenia magiczne wszystkim pobliskim wrogom (większe o 25% w przypadku stworów i o 175% w przypadku potworów z dżungli).
    • Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5 pkt. przyspieszenia umiejętności i 50 pkt. zdrowia.

Nadejście Zimy

  • 400 pkt. zdrowia
  • 500 pkt. many
  • 15 pkt. przyspieszenia umiejętności
    • Podziw: Zyskujesz dodatkowe zdrowie równe 8% many.
    • Doładowanie Many: Traf cel umiejętnością lub atakiem, by pochłonąć doładowanie i zyskać 3 pkt. dodatkowej many, podwojone, gdy cel jest bohaterem. Zapewnia maks. 360 pkt. many. Po przekroczeniu tego progu przemienia się w Wielką Zimę.

Wielka Zima

  • 400 pkt. zdrowia
  • 860 pkt. many
  • 15 pkt. przyspieszenia umiejętności
    • Podziw: Zyskujesz dodatkowe zdrowie równe 8% many.
    • Nieprzemijalność: Unieruchomienie lub spowolnienie (tylko przez bohaterów walczących w zwarciu) wrogiego bohatera, zużywa 3% procent bieżącej many posiadacza przedmiotu oraz zapewnia tarczę pochłaniającą obrażenia na 3 sek. Tarcza zostaje wzmocniona o 80%, jeśli w pobliżu znajdzie się więcej niż jeden wróg.

Aksjomatyczny Łuk

  • 55 pkt. obrażeń od ataku
  • 10 pkt. destrukcji
  • 25 pkt. przyspieszenia umiejętności
    • Odświeżenie: Refunduje 25% procent całkowitego czasu odnowienia superumiejętności posiadacza przedmiotu, jeśli wrogi bohater umrze w ciągu 3 sek. po zadaniu mu obrażeń.

Płomień Cienia

  • 80 pkt. mocy umiejętności
  • 250 pkt. zdrowia
    • Obrażenia zadawane bohaterom zyskują 10–20 punktów przebicia odporności na magię w zależności od aktualnego zdrowia celu. (Maksymalna wartość, gdy cel ma 1000 lub mniej punktów zdrowia, minimalna, gdy ma 2500 lub więcej punktów zdrowia).
    • Posiadacz przedmiotu zyskuje maksymalną wartość penetracji, jeśli cel był ostatnio pod wpływem działania tarcz.

Kosmiczny Impuls

  • 60 pkt. mocy umiejętności
  • 250 pkt. zdrowia
  • 30 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • 5% prędkości ruchu
    • Po zadaniu obrażeń bohaterom 3 niezależnymi atakami lub umiejętnościami, zyskujesz 30% prędkości ruchu (spadające do 15%) oraz 40 pkt. mocy umiejętności do momentu opuszczenia bitwy.

Skupienie Horyzontalne

  • 110 pkt. mocy umiejętności
  • 150 pkt. zdrowia
    • Teraz również spowolnienia aktywują Skupienie Horyzontalne. (Kryształowy kostur Rylai też działa).

Demoniczny Uścisk

  • 60 pkt. mocy umiejętności
  • 450 pkt. zdrowia
    • Zadawanie obrażeń za pomocą umiejętności podpala wrogów, przez co otrzymują oni obrażenia magiczne równe 2/1,2% ich maks. zdrowia co sekundę przez 4 sek.
    • Przekształca 2% twojego dodatkowego zdrowia w moc umiejętności.

Uścisk Serafina

  • 80 pkt. mocy umiejętności
  • 860 pkt. many
  • 250 pkt. zdrowia
    • Zyskujesz przyspieszenie umiejętności równe 1,3% dodatkowej many.
    • Odzyskujesz zdrowie równe 40% wydanej many, maksymalnie 25–50 pkt. + 10% mocy umiejętności na użycie.
    • (Umiejętności przełączane mogą przywrócić tę samą wartość co 1 sek.).

Siła Natury

  • 350 pkt. zdrowia
  • 70 pkt. odporności na magię
  • 5% prędkości ruchu
    • Pochłonięcie: Odniesienie obrażeń magicznych z rąk wrogiego bohatera zapewnia ładunek Niezłomności (maks. 6). Efekty unieruchamiające wrogów zapewniają 2 dodatkowe ładunki.
    • Rozproszenie: Mając 6 ładunków Niezłomności, odnosisz o 20% mniejsze obrażenia magiczne i zyskujesz 10% prędkości ruchu.

Przysięga Rycerska

  • 400 pkt. zdrowia
  • 10 pkt. przyspieszenia umiejętności
  • 150% podstawowej regeneracji zdrowia
    • Aktywne ― Ślubowanie: Wyznacz sojusznika, który jest Godzien.
    • Poświęcenie: Gdy w pobliżu znajduje się twój Godzien sojusznik, przekierowuje 10% odnoszonych przez siebie obrażeń na ciebie i leczy o 8% obrażeń zadanych przez Godnego sojusznika bohaterom. Jeśli ma mniej niż 30% zdrowia, przekierowanie obrażeń rośnie do 20%.

Maska Otchłani

  • 400 pkt. zdrowia
  • 30 pkt. odporności na magię
  • 10 pkt. przyspieszenia umiejętności
    • Unicestwienie: Nakłada klątwę na pobliskich wrogich bohaterów, zmniejszając ich odporność na magię. Za każdego przeklętego wroga zyskujesz 7 pkt. odporności na magię.” – źródło Riot Games

Mamy nadzieję, że dotrwaliście do końca! Póki co, Riot Games nie zdradza więcej swoich planów odnośnie sezonu 12. Jak zapatrujecie się na przyszłość? Szczerze mówiąc, my jesteśmy przerażeni ilością zmian jakie nastąpią!

- Reklama -